onsdag den 13. april 2011

RABALDER RADIO: Spider Babies gæste DJ playliste 31/3-11


Spider Babies gæste DJs Kevin "The Stalker" Shapen og Jesse Kimball i Rabalder Radio torsdag d. 31. marts 2011. Foto: Della Slowik.

Playliste:


Spider Babies: "I Just Like To Get High"
Toxin III: "I Rock Iran"
Big Balls & The Great White Idiot: "I'm A Punk"
PVC: "Berlin By Night"
The Chiefs: "Blues"
Chainsaw: "Polaroid Pictures"
Easy Action: "Do Or Die"
Victims: "High School Girls"
The War Goes On: "Sodomized"
Vicious Visions: "I'm Going To Beat You"
The Freeze: "I Hate Tourists"
The Child Molesters: "I'm Going To Punch You In The Face"
Subhumans: "Slave To My Dick"
The Dwarves: "Be A Cave Man"
Adolescents: "Creatures"
Spider Babies: "Big Boss Man"
Skrewdriver: "Backstreet Kids"
Leather Nun: "Ensamiatt"
FU2: "FU2"
Nasty Facts: "Drive My Car"
GG Allin: "Give Me Some Head"
Poison Idea: "Just Got To Run Away"
Sniveling Shits: I Can't Come"
Coco Cobra & The Killers: I Need A Man"
Uncalled For: "Grind Her Up"
The Dogs: "Slash Your Face"
Spider Babies: "The Stalker"
Spider Babies: "Two On One"
Spider Babies: "Can't Get Off"
Spider Babies: "My Cock Your Ass"
Spider Babies: "Evil Love"
Spider Babies: "Drivin Me Mad"
Spider Babies: "Run Run Run"
Spider Babies: "Cheap Little Whore"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar